SMART Craiova

PoftiFest! Peste 1000 de produse, într-un singur loc – UPI

Vineri seara, compania UPI, companie lider pe piața locală, dar și regională, de import și distribuție a produselor Ho.Re.Ca. a organizat cel mai mare eveniment dedicat antreprenorilor, managerilor, bucătarilor, creatorilor și creativilor din industria ospitalieră oltenească, și nu numai, prima ediție PoftiFest. Peste 300 de oaspeți le-au călcat pragul (chiar și furnizori din Italia, Spania, Bulgaria) și s-au bucurat împreună de o seară perfectă, cu produse de top și preparate deosebite, o explozie de culoare și gusturi, prinse în rețete cu dichis de chef Vio Tobescu.

O seară perfectă. O seară cu mâncăruri alese, vin de calitate și nelipsita cafea de după… Cam așa am rezuma pe scurt prima ediție PoftiFest. A fost motivul ideal de a oferi clienților Ho.Re.Ca. produse noi, de calitate, produse care îmbie ochii și simțurile, produse bio, cașcaval colorat JacksCheese din Olanda, salam uscat, produse vegane. De toate, pentru toți gurmanzii adevărați care nu fac rabat de la calitate.

PoftiFest. Fiecare dintre noi, cei din compania UPI, am venit cu o idee. Ideea mea, de exemplu, a fost să le arătăm clienților noștri din întreaga țară produse noi, dar să îi învățăm și cum să folosească aceste produse. Cel mai important însă a fost ca ei să ne cunoască, să ajungă aici, să vadă cu ochii lor ce înseamnă UPI. Să vadă că marfa se află într-un depozit autorizat, că totul este legal și transparent, să vadă seriozitate. Pentru noi a fost foarte important că au răspuns invitației. Compania noastră se bazează pe oameni în primul rând. Angajații noștri au fost cei care i-au adus pe clienți la Craiova. Mărturisesc că eu, ca reprezentant al companiei, pe 90% dintre clienți nu îi cunoșteam personal. Echipa noastră formată din 25 de oameni și prieteni acoperă peste 20 din județele României”,

a povestit Longin Voicescu, unul dintre fondatorii companiei UPI.

A fost primul eveniment dedicat Ho.Re.Ca. realizat în Oltenia, la acest nivel. Unde s-au prezentat toate produsele, s-au prezentat soluții, s-au prezentat totodată chiar și idei de business.

Povestea merge mai departe

PoftiFest va avea loc iar peste un an, așa și-au propus reprezentanții companiei. Vor calitate, vor să aducă noutăți, vor ca totul să fie perfect așa cum merită clienții UPI. Dar, pentru a-i ține aproape pe cei cu care colaborează atât de bine, reprezentanții companiei și-au propus ca din luna iunie unul dintre corpurile de clădiri ale companiei să fie va fi transformat într-un showroom de prezentare, loc în care clienții vor fi aduși pentru prezentări ale produselor. Motivul perfect de a se cunoaște mai bine, de a le face demonstrații culinare, de a degusta produse aduse de UPI în România.


În primul rând ca să oferim Idei – Produse – Soluții. Asta vrem să facem. Noi vindem o mulțime de produse de volum. Vindem cu tonele, tiruri. Și anul acesta am zis: stop! Și marketingul nostru a zis: da. IDEI, Produse, Soluții. Și ideile vin în felul următor: mergem la târguri, vedem produse noi, trimitem către 20 de bucătari care aleg produsele pe care doresc să le încerce, pe care să le pună în farfurie, le ducem atunci produsele, ei le testează, iar dacă zic că este ok, mergem mai departe. Vom vedea în timp către ce va duce, Romexpo poate, pe plan local Centrul Multifuncțional, idei avem. La showroom va fi același bucătar cu care noi colaborăm, este un bucătar din zonă, are un nume în acest domeniu. Vrem să rămânem alături oameni care cresc odată cu noi, oameni de calitate”,

a completat Mircea Iancu, cel de-al doilea fondator al companiei.


S-a muncit mult pentru PoftiFest. Aproximativ trei luni de găsit idei, de pus pe hârtie, de colaborare strânsă cu clienții, de informare a acestora despre ce se va întâmpla la Craiova. Fiecare secundă însă a meritat, fiecare idee a prins viață, iar clienții au primit ceea ce și-au dorit. Și mai mult decât atât. Au plecat acasă cu rețete special concepute de chef Vio Tobescu, rețete pe care veți avea șansa să le găsiți în restaurante:

Le-am dat clienților noștri rețetele produselor. Bucătarul a gătit, iar cei interesați și-au notat. Am observat că a fost mare interes pentru acele cașcavaluri colorate. Deși au sosit foarte târziu, cu mai puțin de 24 de ore înainte de eveniment, bucătarul a reușit să facă niște rețete foarte interesante. O altă noutate au fost produsele vegane despre care nu știam nimic până acum. Sunt convins că trendul va duce până acolo. Așa cum spuneam totul ține de idei și de soluții. Este posibil ca din tot evenimentul nostru, unul sau doi oameni să încerce să meargă pe această linie a produselor vegane și să le introducă în meniu”.


Au oferit idei și pentru acele cașcavaluri atât de colorate. Au propus unor restaurante de pizza să le aduc cerneală de sepia, să facă un blat de pizza negru și cu aceste cașcavaluri colorate să facă quattro colori în loc de quattro formaggi. Sunt cașcavaluri bio, atât de fine și deosebite, cu roșii, lavandă, ceva ce clienții din România nu au mai văzut sau gustat.

Și cum este firesc, lângă mâncăruri și produse de top nu au lipsit nici vinurile de cea mai bună calitate. Ca și noutate, la #Poftifest a fost prezentată și povestea celor 1000 de Chipuri, cel mai scump vin românesc. Sunt distribuitori pe Oltenia ai acestui vin.
Și după atât de multă mâncare bună: preparate din pește, preparate din piept de cu sosuri delicioase din brânzeturi, nenumărate semipreparate, nu a lipsit nici cafeaua de calitate adusă de UPI în Oltenia în această lună: Filicori Zecchini, cafeaua de poveste, povestea unui secol de existență. Și cum anii își spun cuvântul, cafeaua Filicori Zecchini are un portofoliu din zeci de produse cu cafea.

Misiune. Viziune. Valori. Prin muncă, voință și determinare, UPI își dorește menținerea poziției de lider în România. În prezent, au peste 1000 de produse pe care le distribuie. În plus, ei aduc orice dorește clientul, în cel mai scurt timp posibil. În 24 de ore. De oriunde.

În săptămânile următoare, cititorii SmartCraiova vor avea posibilitatea să citească povestea celor doi tineri craioveni care au fondat UPI, dar și povestea celei mai noi cafele de pe piața oltenească: Filicori Zecchini!

Adauga comentariu

Follow us

Vrei sa primesti cele mai noi stiri pe facebook?